موش کش پلت ضربه مدل 370 200 گرم

موش کش پلت ضربه مدل 370 200 گرم zarbeh

این جونده کش به صورت طعمه‌های آماده مصرف (پلت) با 0.005 درصد ماده موثر برادیفاکوم در هر کیلوگرم طعمه توسط شرکت سمیران ساخته شده است. برادیفاکوم از مواد ضد انعقاد خون است که انواع موش های خانگی و صحرایی را در مناطق مسکونی ، رستوران ها ، فروشگاهها ، انبارهای مواد غذایی ، بیمارستانها ، کارخانجات ، بنادر ، مرغداری‌ها و دامداری‌ها ، مزارع ، باغات و غیره کنترل می نماید.

نحوه مصرف موش کش پلت ضربه (برادیفاکوم):

پس از تشخیص مسیر رفت و آمد ، تغذیه یا استراحت موش ها مقدار کافی از این ترکیب را در محل‌هایی که فقط برای موش های هدف قابل دسترسی است و سبب آلودگی غذا و آب نمی‌شود قرار دهید . برای اطمینان بیشتر طعمه را در ورودی لانه موش ، جعبه طعمه یا نقاط مشابه قرار دهید. برآورد جمعیت موش ها با پاشیدن آرد روی محل عبور موش ها قابل تشخیص می باشد. موش کش ضربه را در نقاطی که رد پاها دیده می شوند قرار دهید.

 

میزان مصرف:

در مراحل اولیه مبارزه جهت طعمه گذاری ۵۰ گرم موش کش پلت ضربه (برادیفاکوم) در نقاط ورودی لانه موش ها و یا مسیر حرکت آنها با دستکش قرار داده شود. در صورت مشاهده آلودگی طعمه گذاری ثانویه با ۲۰ تا ۳۰ گرم تکرار شود.

توجه : طعمه گذاری داخل جعبه طعمه (bait station) انجام شود و از تماس مستقیم دست با طعمه ها اجتناب شود زیرا علاوه بر آلودگی سبب دوری موش ها از طعمه می گردد.

 

احتیاطات:

این ترکیب برای انسان و دام فوق‌العاده خطرناک است ، در هنگام طعمه گذاری از دستکش استفاده شود. Acute Oral LD50 = 0.4 میلی گرم در کیلوگرم

 

شرایط نگهداری:

موش کش پلت ضربه (برادیفاکوم) ، در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان و حیوانات اهلی نگهداری شود.

مشخصات

حالت
گرانول
نوع نهاده
سموم کشاورزی
کاربرد
موش کش
طیف اثر
انتخابی
نحوه نفوذ
گوارشی
گروه خطر
II
بسته بندی
200 گرم
شرکت تولیدکننده
سمیران
کشور
ایران
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند