سولفات منیزیم 23% آگرین 10 کیلوگرم

سولفات منیزیم 23% آگرین 10 کیلوگرم konjalesaz

منيزيم يون مركزي مولكول كلروفيل بوده و نقش اصلي را در سازوكار جذب نور و توليد قند از طريق فتوسنتز در گياه به عهده دارد. كمبود منيزيم منجر به كاهش جذب آب و ساير عناصر غذايي خواهد شد و بيشتر در خاکهای اسیدی و یا مواقعي كه شدت نور كم، باردهي گياه سنگين و ميزان مصرف پتاسيم زياد باشد، مشاهده مي شود.

زمان تحویل: 3 الی 5 روز
قیمت قبلی: ۲۸۵,۰۰۰ تومان ۱۳%
قیمت: ۲۴۹,۰۰۰ تومان

اين تركيب همچنين حاوي گوگرد به شكل قابل استفاده (سولفات) براي گياه است.سولفات منیزیم در شرکت کنجاله ساز به سه صورت سولفات منیزیم پودری کاملا محلول در آب محتوی ۲۳ در صد MgO و سولفات منیزیم کشاورزی به صورت  نیم پودر و پرک برای مصرف خاکی محتوی ۱۴%  MgO به همراه ریزمغذی و سولفات منیزیم کریستال با ۱۶%  MgO عرضه می گردد.

موارد مصرف سولفات منیزیم:

  • درختانی نظیرزیتون،کیوی، مرکبات، پسته، انگور، سیب و….
  • نباتات زراعی نظیر برنج، حبوبات وگندم آبی
  • دانه های روغنی خصوصا آفتابگردان و پنبه
  • کرفس،گوجه فرنگی،پیازو سیب زمینی و چغندرقند

علائم کمبود سولفات منیزیم:

منیزیم نقش اساسی در ترکیب کلروفیل دارد بنابراین اولین علامت ناشی از کمبود آن زردی برگ هاست که به صورت زردی بین رگبرگی در برگ های مسن دیده می شود. همچنین  کمبود آن منجر به لکه های نکروز و ریزش برگ ها شده که در نهایت باعث کاهش فعالیت های متابولیکی گیاه و رشد رویشی و درنهایت کاهش عملکرد محصول میشود.

موارد احتیاط هنگام مصرف:

در هنگام مصرف کود سولفات منیزیم از تماس مستقيم با پوست ، مخاطات و چشم جلوگيري گردد . از دستكش، لباس كار مناسب و ماسك استفاده شود.

مشخصات

حالت
پودر
نوع نهاده
کودهای کشاورزی
نام محصول
کلیه گیاهان
نوع کود
ماکرو
بسته بندی
10 کیلوگرم
شرکت تولیدکننده
کنجاله ساز
کشور
ایران
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند