کارت زرد حشرات nhp

کارت زرد حشرات nhp

استفاده از چسب مهار حشرات یکی از راه های موثر در مدیریت تلفیقی آفات (IPM ) می باشد . این چسب با جذب وبدام انداختن حشرات نقش مهمی در کنترل جمعیت آنان ، بدون آلوده نمودن محیط زیست ایفا می کند . چسب مهار حشرات یکی دیگر از محصولات این شرکت بوده که به دلیل استفاده از چسب و بدون هیچگونه افزودنی جلب کننده به آن ، قادر است انواع حشرات را بدون نیاز به کارگیری سموم خطرناک شیمیایی و راهکارهای دیگر ، به دام انداخته واز بین ببرد.

زمان تحویل: 3 الی 5 روز
قیمت قبلی: ۱۲,۰۰۰ تومان ۲۶%
قیمت: ۸,۹۰۰ تومان

این چسب قابلیت استفاده در محلهایی که محدودیت استفاده از سموم وجود دارد مانند منازل مسکونی ، رستوران ها ، کارخانجات فرآورده های غذایی ودارویی ، دامداریها ، میادین میوه وتره بار ، اماکن عمومی ، گلخانه ها ، مرغداری ها ، اصطبل ها ، مزارع وغیره را دارد.

  • در ضمن از این چسب می توان برای کنترل کرم گلوگاه انار استفاده کرد به این صورت که به اندازه یک پاف روی گلوگاه انار زده که این عمل باعث بدام اندازی حشره کامل می شود وبستر را برای تخمریزی و رشد لارو نامساعد میکند.
  • جهت کنترل مورچه که به میوه انجیرخسارت وارد میکند از این اسپری میتوان استفاده کرد ، همچنین بعضی از انواع مورچه ها تخم  شته ها را با خود حمل کرده وبه بالای درخت انتقال میدهند با استفاده از چسب مهار حشرات میتوان از انجام این کار جلوگیری کرد به این صورت که از چسب به تنه درخت زده ومانع حرکت مورچه ها به بالای درخت می شود.

یکی از کاربردهای مهم آن شارژتله های فرمونی و انواع کارت زرد وکارت آبی می باشد.

مشخصات

شکل ظاهری : فرمولاسیون مایع وبسته بندی سطلی و اسپری.

روش مصرف :

قبل از استفاده قوطی را چند بار تکان داده . پس از فاصله 20 الی 30 سانتی متری در محل تجمع آفات روی سطح مورد نظر اسپری شود.

  • توصیه می شود سطوح مورد نظر برای اسپری چسب باید غیر جاذب یعنی پلاستیک ، شیشه ، سرامیک ، کاغذی ، گچی و چوبی باشد . همچنین این چسب دارای قابلیت حفظ چسبندگی در شرایط رطوبتی وگلخانه ای و فضای باز می باشد.
  • پیشنهاد می شود جهت ماندگاری وجلب بهتر حشرات و اثر بهتر چسب روی سطوح پلاستیکی به رنگ زرد یا آبی اسپری شود. زیرا حشرات به طیف نوری مناسب جذب شده و در اثر تماس با سطوح آغشته به چسب بدام می افتد.

موارد مصرف :

این چسب توانایی مهار وکنترل آفات خانگی ، انباری و کشاورزی مثل انواع مورچه ،حلزون ، شته ، شپشک ، سوسکهای خانگی ، مگس ها ، پروانه ها، شب پره ها و زنبور ها را دارد.

نکات ایمنی :

  • این قوطی تحت فشار پر شده بنابراین دور از تابش مستقیم خورشید و حرارت در مکان خشک نگهداری شود.
  • در صورت آغشته شدن دست و وسایل به چسب ، از روغنهای خوراکی و مایع یا تینر روغنی برای زدودن آن استفاده کنید وسپس با آب و صابون بشوئید.

توصیه می شود چسب مهار حشرات را در محل بسته و دور از دسترس اطفال وافراد نا آگاه نگهداری شود .

مشخصات

نوع نهاده
سموم کشاورزی
کاربرد
حشره کش
طیف اثر
انتخابی
نحوه نفوذ
تماسی
بسته بندی
5 گرمی
کشور
سوئیس
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند