دورکننده مار و حشرات سمیر وزن 2 کیلوگرم

دورکننده مار و حشرات سمیر وزن 2 کیلوگرم samar

“سَمیر” محصول جدید تولید شرکت سمیران، بعنوان دور کننده مار و انواع حشرات، خزندگان، جوندگان و … دارای کاربرد آسان و اثرگذاری فوق العاده است. “سَمیر” متشکل از نفتالین 7% و سولفور28% می باشد.

این محصول صرفاً جهت استفاده در خارج ازمناطق مسکونی مانند اطراف چادرها یا محل سکونت افراد، کنار رودخانه ها، گاراژها، انبارها و کارگاههای چوب، شن و ماسه، اطراف زباله دانیها، کانتینرها، خانه های پیش ساخته، چادرها، سنگرهای نظامی، انبارهای صحرایی و انبارهای علوفه می باشد. همچنین می توان از آن در اطراف باغچه ها نیز استفاده نمود. از مصرف در داخل باغچه خودداری شود.


میزان و طریقه مصرف:

آفات میزان مصرف دستورالعمل مصرف
حشرات، جوندگان، خزندگان و مار 200 تا 250 گرم محصول سمیر را به صورت نواری به عرض 20 سانتی متر گرانول پاشی کنید

 

احتياطات:
“سَمیر” برای انسان و حيوانات اهلی مضر ميباشد. از خوردن و قرار گرفتن در معرض بخار آن خودداری نمائيد. اين محصول برای ماهی ها سمی ميباشد، آنرا مستقيماً در آب يا مناطقی که آبهای سطحی وجود دارند، استفاده نکنيد.
شرایط نگهداری:
در جای خشک، خنک با گردش هوای مناسب دور از دسترس کودکان و حيوانات اهلی نگهداری شود. از نگهداری اين محصول در مجاورت منابع آب و غذا خودداری گردد. از استفاده ظرف آن جهت مصارف ديگر، جداً خودداری گردد. پس از خالی شدن ظرف، آن را لای روزنامه پيچيده و در سطل آشغال قرار دهيد.

مشخصات

حالت
پودر
نوع نهاده
سموم کشاورزی
کاربرد
دورکننده
طیف اثر
انتخابی
نحوه نفوذ
تماسی
گروه خطر
III
بسته بندی
2 کیلوگرم
شرکت تولیدکننده
سمیران
کشور
ایران
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند