کود کود NPK 20-20-20  گرومور

کود 20-20-20 NPK گرومور 2 کیلوگرم NPK 20-20-20

این کود از محصولات شرکت Grow More است که در سال 1918 توسط ویلیات اتویل در شهر هالیوود آمریکا تاسیس شد. این شرکت پس از جنگ جهانی اول در تولید کودهای باغی، زراعی، جنگلی و محیط زیست فعالیت خود را گسترش داد. اکنون دفتر مرکزی این شرکت در شهر لس آنجلس است و این شرکت در حدود 3500 پرسنل تخصصی و کارشناس در زمینه کشاورزی دارد.

 این شرکت انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک را با فرمولاسیون های تخصصی و غنی سازی با درصد بالا تولید می کند. کود کامل دوکیلویی Grow More دارای انواع جلبک و اسیدهیومیک است که تاثیر چشمگیری در رشد و تقویت گیاهان دارد. این کود در کشور ما در تولیدات باغی و گلخانه ای به طور عمده استفاده می شود. ویژگی های خاص و شگفت انگیز این کود منجر به جلب رضایت کشاورزان از این محصول شده است.

این کود به واسطه عناصر تشکیل دهنده آن نتایج بسیار مطلوبی را در گیاه شما به دنبال دارد. به عنوان مثال به دلیل وجود جلبک و دیگر مکمل های خاک، تولید برگ و گل در گیاه شما افزایش می یابد. زیرا جلبک های آبی دارای یاخته های ویژه ای هستند که با نام هتروسیست ها شناخته می شوند. این هتروسیست ها ازت مولکولی هوا را به نیتروژن آمونیاکی تبدیل می کنند که در نهایت به تثبیت ازت هوا در گیاهان منجر می شود. این عامل افزایش برگدهی و گلدهی گیاه را به میزان 30 درصد به دنبال دارد. البته ویژگی های مثبت جلبک ها تنها به این موارد ختم نمی شود. از دیگر ویژگی های موجود این ماده در کود کامل Grow More به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • کاهش بیماری های ناشی از کمبود عناصر معدنی؛
  • کاهش کمبود عناصر منگنز، بور و باریم؛
  • تامین ازت و عناصر معدنی بالا؛
  • دارا بودن هورمون های تنظیم کننده رشد در گیاهان؛
  • افزایش تندش دانه؛
  • افزایش مقاومت گیاه به سرما و آفات.

البته کود کامل دوکیلویی Grow More به واسطه وجود اسید آمینه نیز به تقویت گیاه کمک می کند. این ماده دیواره های سلولی در گیاه را تقویت کرده و منجر به تولید لیگنین یا همان بافت خشبی گیاهان می شود. این عامل ترمیم سریع بافت های آسیب دیده را به دنبال دارد که درنهایت مقاومت گیاه در برابر حمله آفات و بیماری ها را نتیجه می دهد. البته این کود خسارات ناشی از شرایط نامساعد محیطی را نیز کاهش می دهد.

 

مشخصات

حالت
پودر
نوع نهاده
کودهای کشاورزی
نام محصول
کلیه گیاهان
نوع کود
اصلاح کننده های خاک
بسته بندی
2 کیلوگرم
شرکت تولیدکننده
GROW MORE
کشور
آمریکا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند